2 Haziran 2012 Cumartesi

Only God Forgives'ten yeni Kareler


Ryan Gosling’in intikam peşindeki bir adamı canlandırdığı, Nicolas Winding Refn’in yeni filmi Only God Forgives’in üzerindeki sisler geçtiğimiz aylarda dağılmıştı. Film mafyanın patronluğunu üstlenen bir kadının (Kristin Scott-Thomas) oğlunun öldürülmesi ile birlikte diğer oğlu (Gosling) ile beraber intikam almaya çalışmasını anlatıyor.


Çekimlerinin tamamı Tayland’ta gerçekleşen filmi öyle görünüyor ki 2013′e dek beklemeyeceğiz. Filmin -kesin olmamakla birlikte- bu senenin sonlarına doğru vizyona girmesi planlanıyor. Tanıtımları da Gosling üzerinden hızla devam ediyor. Daha önce yayınladığımız set fotolarından sonra Gosling’in epey hırpalanmış halini içeren yeni fotolar yayınlandı. Filmin Drive gibi iddialı geldiğini söylemek mümkün.


Kaynak: Edip Can Rende

5 yorum:

Leylək Xəlifə dedi ki...

Ryan Gosling ismini okuyunca "The Notebook", Kristin Scott Thomas ismini okuyunca da "The English Patinet"i hatırlıyorum. İkisi de sevdiyim oyuncu :)"Only God Forgives" diyince ise Sibel Can`ın "Ben Affedemem" şarkısını okumaya başlıyorum )))

7.oda dedi ki...

Ryan Gosling deyince ben de "Blue Velvet" ve "Drive" ı hatırlıyorum.. ki ikisi de müthiş filmdir.
Kristin Scott Thomas deyince elbette senin gibi The English Patient!
:)

7.oda dedi ki...

Blue Velvet değil Blue Valentine olacaktı :)

Unknown dedi ki...

vizyona gelmesini heyecanla bekliyorum, ryan gosling favori filmlerim the notebook, drive ve blue valentine

7.oda dedi ki...

şimdi sinemada Drive ı bir daha izlemek vardı ah..
ne güzel bir keyifti drive ı izlemek..
ben de heyecanla bekliyorum bu filmi.